måndag 22 november 2010

Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av Therése på bloggen: Jag ska också äta och göra allt som alla andra!



4 matprogram jag gärna ser:
Vad blir det för mat 
Alla matprogram med Leila
Halv åtta hos mig
Alla program med Mat-Tina


4 saker jag har ätit idag:
Pepparkaksdeg
Kyckling 
Citrongräs
Saffranskorpa


4 smaker jag längtar efter:
Mörk choklad
Lax i alla varianter
Skaldjur
Laxmajonnäs (har tyvärr slutat tillverkas)

4 saker på önskelistan:
Baguettplåt
Stor tyllsats
Massor med bak och kokböcker (jag får aldrig nog)
En STOR lottovinst

4 smaker jag avskyr:
Whiskey (men det låter och ser så gott ut)
Bruna bönor
Gele persikor (lösgodis)
Falska godis påskägg (det ska vara äkta drage ägg)

4 personer som jag utmanar:
Lisa- Lisoballs blogg
Linda- Knepstolparna
Ida- Chokladsockerkaka
Johanna- Bland muffins och pelargoner

2 kommentarer:

  1. Kul att du antog utmaningen! En stor lottovinst skulle inte sitta fel :)

    SvaraRadera
  2. Åh så skoj!! Jag älskar ju fylleri-fyllera á la enkäter ;o).

    SvaraRadera

Kommentarer och tankar är alltid välkomna!