fredag 6 augusti 2010

Pizza

Måste bara tipsa om en superbra pizzadeg inför helgen! Det är min stora favorit Leila som står för receptet. O ja det gör jättestor skillnad på att ha lite durumvete i degen, så byt INTE ut det mot vanligt vetemjöl.
Receptet hittar du antingen i Leilas bok One more slice eller på denna länk.
Idag blev det 3 varianter men min favorit var den som visas på bilden som toppades med tomatsås, lufttorkad skinka, mozzarella och oliver. Efter gräddning strödde jag på rikligt med basilika!
Hoppas ni får en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. hej hopp! Vilken härlig blogg! Jag länkade från min till din, hoppas att det är ok! Kram Mulle

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket!
    Det går jättebra att länka, Tack!
    Kram Sanne

    SvaraRadera

Kommentarer och tankar är alltid välkomna!