måndag 7 februari 2011

Snickersmuffins

Ibland får man ideer som man bara måste prova!
Jag har ju lyckan att ha en man som gärna provsmakar mina bakverk, men ibland använder jag även hans arbetskamrater som testpiloter. Häromdan fick de testa snickersmuffins. Nu är det ju så att deras omdöme si sådär för omdömet på dessa var -Jä..ligt goda helt enkelt! Jag tyckte muffinsen var något torr när jag gröpte ur den och det höll min man med om så nästa gång ska jag nog göra en mer kladdig muffinsvariant, därför lägger jag inte ut något recept idag utan återkommer när de blir riktigt bra!

Men de bestod i alla fall av en chokladmuffins med hackade jordnötter som jag gröpte ur och fyllde med en smörkola. Dekorerade med jordnötter och smält mörk choklad!


Som sagt, jag återkommer när det blir ett mer lyckat recept!

4 kommentarer:

  1. Det där lät väldigt gott! Ser fram emot ett recept framöver :-)

    SvaraRadera
  2. Ser helt sjukt gott ut!! Ser också fram emot ett recept :)

    SvaraRadera
  3. Först, VILKEN inspirerande och underbar bakblogg du har, underbara bilder och recept, wow :-)
    Hoppas snickersmuffinsreceptet kommer för dom måste jag provbaka.

    /Pia

    SvaraRadera

Kommentarer och tankar är alltid välkomna!