söndag 3 februari 2013

Tack och förlåt!

Vill skicka ett stort tack till alla er som varit inne på min blogg trots att det varit ett LÅÅÅÅNGT uppehåll!
Skulle tro att ni är rätt trötta på Jordgubbssorbet vid det här laget!

Har inga bra uräkter att komma med och det är ju inte så stor mening heller för varför ska man ha en massa ursäkter för att man helt enkelt inte bloggat på ett tag, bättre att säga förlåt till er trogna läsare och ta nya tag. För nu måsta jag blogga lite, dels för att min dator håller på att svämma över med bilder på diverse bakverk och för att jag fick sån lust att börja blogga efter att jag sett en av mina favoritfilmer igen!
Men den återkommer jag till i ett annat inlägg!

Funderade lite vilken bild som skulle passa i detta inlägg ... det föll på några bilder från förra året pepparkaksbak, Ja jag vet att det är lite sent, men jag kan ju knappast göra ett inlägg om pepparkakor nu, men bilderna finns i alla fall så håll till godo!




Det är väldigt bra när man får lite extra hjälp 
av mormor o morfar 
i pepparkaksbakandet!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer och tankar är alltid välkomna!