söndag 20 maj 2012

Grattis fru Karlsson



Idag fyller min svägerska år!

Denna bruden har alltid så länge jag kan minnas gillat blått, men nu är det definitivt rosa som gäller, därför fick det även bli rosa fyllning i drömtårtan som fick åka med oss till kalaset!
Ja, egentligen är det ju min brors favoritkaka, men nu fick smörkrämen bli rosa till ära för födelsedagsbarnet!
Det rosa temat slutade inte där för även presenterna gick i rosa! Tanken var att hon skulle få den snygga rosa väskan som finns på systemet, men den var slut så det fick bli lite olika flaskor med rosevin istället!
Så än en gång Grattis på födelsedagen Fru Karlsson och hoppas vinet smakar bra!!

Jag har bara tillsatt några droppar röd karamellfärg när jag gjorde smörkrämen i denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer och tankar är alltid välkomna!